måndag 24 maj 2010

Utställningssäsongen har börjat

Från sommarvärme i Piteå till spöregn i Sundsvall...

Nu har alla utställningar dragit igång jag och min kompis Ebba var i Piteå förra helgen där Ebba vann juniorklassen och jag fick en slät 1:a i öppenklassen.. Men det var varmt och skönt och vi fick bada i piteälven riktigt skoj med massor av bus...

Sedan på måndagen bar det av till Bergsjö och alla mina kompisar där nere..
Vi har varit och badat i sjön, varit på sökkurs, långpromenader i skogen och sedan utställning i Sundsvall nu i helgen... Där fick jag en 1:a och blev 5:e öppenklasstik...

Nu är det bara att vara i Högen och vakta gården tills på onsdag då vi åker hem till Umeå igen... Imorron blir det till att följa med Myran och Daysi på sökkurs hoppas att jag får försöka också det var så kul förra gången då hittade man en massa folk i skogen med skinka MUMS!!! :)

Många pussar och vift på svansen från mig

1 kommentar:

FrMali sa...

Heia!
Vi har også vært på utstilling. Det var på Mo i Rana. Der fikk jeg også rød sløyfe. Neste helg skal jeg stilles i Bodø, for en irsk dommer, gleder meg....:O)

Hilsen Mali